سیاست حریم خصوصی

 

نشانی وب‌سایت ما: https://ritashop.ir.

 ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی ریتاشاپ، از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین ریتاشاپ است، تقاضا می‌شود آن را به دقت مطالعه فرمایید. حتما تا آخر مطالعه فرمایید تا هنگام ثبت سفارش دچار مشکل نشوید و توجه نمایید که ریتاشاپ طبق قوانینی که در این صفحه مشاهده می کنید اقدام می‌نماید و روندکاری به این شکل می‌باشد.

 به علت نوسانات بازار ممکن است برخی از کالا ها با مشکل افزایش قیمت و ناموجود بودن کالا برخورد کنند،در این صورت ریتاشاپ موظف است طی ۴۸ ساعت کاری (۵شنبه، جمعه و روزهای تعطیلات رسمی، روز کاری نمی‌باشند) تمامی مبلغ را به حساب مشتری واریز نماید.

موجودی محصولات 

 

وب‌سایت ریتاشاپ تمامی محصولات را به صورت دپو ندارد و این به معنی آن می‌باشد که باید قبل از ثبت سفارش موجودی آن‌را با کارشناسان هماهنگ نمایید؛ شماره‌های تماس در سایت موجود هستند.
توجه کنید! 

اگر بدون هماهنگی در رابطه با موجود بودن محصول اقدام به خرید آن نمایید،فروشگاه ریتاشاپ موظف است اگر محصول در انبار موجود نبود ابتدا از کارخانه و سپس از نمایندگی استعلام بگیرد که این امر ممکن است تا ۲۴ ساعت کاری (۵شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی روز کاری نمی‌باشند) به طول بیانجامد که اگر محصول موجود بود، ارسال شده و اگر ناموجود بود، فروشگاه خرید طلایی موظف است حداکثر تا ۲ روز کاری آینده (۵شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی روز کاری نمی‌باشند) تمامی مبلغ را به حساب مشتری واریز کند. در این حین مشتری هیچ گونه حق اعتراضی ندارد و باید ۲ روز کاری صبر نماید تا هزینه به حسابشان واریز گردد.

روش های پرداخت

کلیه مشتریان می توانند وجه سفارش خود را بصورت آنلاین (درگاه بانکی)و کارت به کارت  پرداخت نمایند.

ارسال کالا ها برای شهرستان با پست،تیپاکس و باربری میباشد

برای تهران اگرچه کالا در انبار تهران موجود باشد با پیک و اگر موجود نباشد با تیپاکس و باربری ارسال میگردد

مدت زمان ارسال

مدت زمان سفارش کالاهایی که نیاز به تولید دارند طبق هماهنگی و توافق با مشتری که به صورت مستند می باشد، صورت می پذیرد.

سفارش های شهر تهران:مدت زمان تحویل کالاها در شهر تهران بین 2 الی 7روز کاری می باشد

سفارش های شهرستان: مدت زمان تحویل کالاها در شهرستان بین 3الی 7روزکاری میباشد

فروشگاه ریتاشاپ تمام تلاش خود را میکند تا در سریع ترین زمان ممکن اجناس را به دست مشتری برساند.

توجه داشته باشید که کالاهای مختلف زمان تحویلشان متفاوت است. زمان ارسال چیزیست که بر روی فاکتور شما درج شده و یا به صورت مکتوب و مستند با پشتیبان سایت موجود باشد

نکات مهم در هنگام تحویل سفارش 

۱- مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.

مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود

توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت

تبصره ۱: کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بسته بندی خارج گردند، از بند فوق مستثنی می باشند و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند. در این موارد، باز و راه اندازی کالا صرفا باید توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی صورت پذیرد، در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری می باشد.
تبصره ۲: چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورتجلسه، موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نماید.

۳- در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.

شرایط راه اندازی و استفاده از کالای خریداری شده

کالاهای خریداری شده از نظر امکان راه اندازی و استفاده به ۲ دسته تقسیم می شوند:

۱- کالاهایی که صرفاً باید توسط شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش نصب و راه اندازی گردند.
در این موارد مشتری تحت هیچ شرایطی نباید کالا یا دستگاه را شخصاً نصب، راه اندازی و استفاده نماید، در اینصورت گارانتی کالا یا دستگاه باطل گردیده و مسئولیت آن بر عهده مشتری خواهد بود.
در این موارد مشتری می بایست با خدمات پس از فروش شرکت مربوطه تماس گرفته و تقاضای نصب و راه اندازی کالا را نماید.

۲- کالاهایی که توسط خود مشتری قابل راه اندازی و استفاده بوده و نیازی به تماس با خدمات پس از فروش برای نصب و راه اندازی ندارند.

امکان ارسال کالای اشتباه

فروشگاه همواره سعی می نماید دقیقا کالای سفارش داده شده توسط مشتری را برای ایشان ارسال نماید؛ اما به دلیل حجم بالای سفارشات و امکان خطای سیستمی یا انسانی، در موارد معدود ممکن است کالای اشتباهی برای مشتری ارسال گردد. در این موارد همانطور که در بند ۱ ماده ۸ به صراحت اعلام گردیده، مشتریان موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید. حال چنانچه مشتری بدون چک کردن کالا را تحویل و از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج نموده باشد، در صورتیکه قیمت کالای تحویل گرفته شده بیشتر از کالای سفارش داده شده باشد، موظف است مابه التفاوت وجه را حداکثر ۴۸ ساعت پس از اطلاع، به حساب فروشگاه واریز نماید، در غیر اینصورت فروشگاه حق خواهد داشت نسبت به پیگیری از طریق مراجع قضایی ذیصلاح اقدام و در اینصورت کلیه خسارات، هزینه های دادرسی و حق الوکاله بر عهده مشتری خواهد بود. اما در صورتیکه کالای تحویل گرفته شده توسط مشتری ارزان تر از کالای سفارش داده شده باشد، فروشگاه موظف است حداکثر ۴۸ ساعت پس از اطلاع، مابه التفاوت را به حساب مشتری واریز نماید، در این موارد به دلیل اینکه کالا از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج گردیده است، امکان عودت وجود ندارد